Rendezvény takarítás

A rendezvények szervezésének 4 lépése, az előkészítés, a szervezés, a lebonyolítás és az utómunkálatok. Mi ebből a helyszín előkészítésében, a lebonyolítás alatti takarításban és a rendezvény utáni kupleráj helyreállításában leszünk profi partnered megbízásunk esetén. Szolgáltatásainkat igyekszünk aszerint alakítani, hogy az minél tökéletesebben kielégítse az igényeket. A 21. században a magánéletben és az üzleti szférában is egyre több rendezvényt szerveznek különböző okokból. A rendezvényszervezés már az ókori rómaiakra is jellemző volt, akkoriban a rendezvényeket maga a császár szervezte személyesen. Olyan cégeknek és magánszemélyeknek hoztuk létre ezt a szolgáltatásunkat akik a római császárhoz hasonlóan szeretik a tökéletes munkát és szeretnék lenyűgözni a vendégeket a bámulatos  szervezéssel, melynek része a ragyogó tisztaság is.

 Magánszemély vagy? Az otthonodban szeretnél születésnapi party-t, lakásavató bulit, gyerek zsúrt, vagy lagzit tartani? Szeretnél császári mulatságot szervezni ismerőseidnek? A Takarító Kommandó akár a vendégsereg előtt, akár a fogadás után megfelelő partnered lesz a takarításban. Így ezzel a fontos feladattal nem kell foglalkoznod, és az összes energiád a tökéletes party megszervezésére összpontosíthatod!

 

Cégek esetében több irányról kell szót ejteni rendezvények tekintetében. Szervezhetnek rendezvényt a dolgozók örömére, csapatépítés miatt vagy valami neves alkalom megünneplésére, de akár új ügyfelek szerzése, régi kliensek megtartása céljából is előrukkolhatnak egy kapós kis fogadással. És persze ott vannak a rendezvényszervezésre specializálódott cégek. Ezek a cégek profik, és 100%-ig profi munkát végeznek. Egy rendezvényszervező cégnek a megrendelő egyszerűen csak felvázolja, hogy mit szeretne és a profik megvalósítják a gondolatokat. Pont úgy, mint mi!

 Egyszerűen csak vedd fel velünk a kapcsolatot és rendeld meg a “Rendezvény takarítás” szolgáltatásunkat és mi igény szerint a rendezvény előtt, alatt vagy után tökéletes tisztaságot varázsolunk, legyen az magán vagy céges rendezvény! Ha császár vagy, akkor is várjuk megtisztelő megkeresésed!

Takarítási feladatok rendezvényszervezés előkészületeinél:

Helyszín előkészítése: Ez a folyamat két lépésből áll, az egyik a helyiségek kitakarítása. Az hogy elég-e egy általános takarítás vagy nagytakarítás szükségeltetik, az teljes mértékben a helyszín állapotától függ. Ha pedig ablaktisztítást, szőnyegtisztítást vagy egyéb “Extra szolgáltatásokkal” szeretnéd kibővíteni a takarítási folyamatot, akkor arra is van lehetőséged.

 

Eszközök tisztítása: Ajánlott egy precíz szervezésű rendezvény előtt az evőeszközöket, a tányérokat és a poharakat alaposan elmosogatni.

 

És végül, de nem utolsó sorban a bútorok elrendezése, az asztalok megterítése, székek elhelyezése.

 

Rendezvény alatti takarítás:

A rendezvény ideje alatt is számíthatsz a segítségünkre, ha szeretnéd. A mellékhelyiségek tisztán tartása; tányérok, poharak folyamatos mosogatása; esetleg nem várt kosz eltávolítása, amire csak szükség van, ezt a szolgáltatást teljes mértékben a megrendelő igényeire szabjuk.

 

Esemény utáni rend helyreállítása:

A házigazdának sajnos hálátlan a sorsa, mert a rendezvény végén a vendégsereg jókedvűen távozik, de általában hatalmas kuplerájt hagynak maguk után, aminek a helyreállítása közvetlen vagy közvetett módon rád marad. Mi levesszük ezt a terhet is a válladról és a party végeztével neked sem kell nekiállni a vége láthatatlan takarításnak, hanem élvezheted a siker ízét, hogy milyen tökéletes party-t szerveztél. Mi pedig visszaállítjuk a rendet, tisztaságot. A szennyeződés mértékétől függően kell kiválasztani a takarítás mértékét és a kiegészítő szolgáltatásokat, mint például a mosogatás esetleg kárpittisztítás vagy szőnyegtisztítás.